Technik informatyk - programowanie i testowanie gier komputerowych (e-sport)
Oferta na rok szkolny 2024/2025
Czy gry komputerowe to Twoja pasja?
Czy interesuje Cię ich budowa i możliwość dokonywania w nich zmian?
Przyjdź do nas i zaprojektuj swoją własną grę. Połącz hobby z nauką. To szkoła dla ludzi cierpliwych, spostrzegawczych, ze zdolnością logicznego i abstrakcyjnego myślenia, z dobrą koncentracją uwagi.
Atuty klasy:
- zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających tworzenie gier komputerowych według własnego pomysłu
- zdobycie doświadczenia i umiejętności testowania gier komputerowych
- zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego
- zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie programowania baz danych i aplikacji internetowych
- zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie sieci komputerowych
- uzyskanie dodatkowych certyfikatów: CISCO, ECDL
Perspektywy dalszego kształcenia:
- umożliwia podjęcie nauki w szkole wyższej na kierunku tworzenie gier komputerowych
- umożliwia kontynuację nauki na innych kierunkach związanych z branżą IT
- ułatwia późniejsze, samodzielne kształcenie w zakresie programowania i testowania gier
Absolwenci szkoły mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:
- programisty gier komputerowych,
- testera gier komputerowych,
- serwisanta sprzętu i oprogramowania komputerowego
- programisty aplikacji internetowych,
- administratora baz danych
- administratora sieci komputerowych
Ukończenie klasy daje możliwość prowadzenia własnej działalności w w/w zakresie.
Zdobyta wiedza umożliwia:
- montować, modernizować i rekonfigurować komputery osobiste,
- instalować i aktualizować systemy operacyjne i aplikacje,
- konfigurować i wykonywać konserwację urządzeń peryferyjnych komputera osobistego,
- lokalizować oraz usuwać uszkodzenia sprzętowe podzespołów komputera osobistego oraz usterki systemu operacyjnego i aplikacji,
- odzyskiwać z komputera osobistego dane użytkownika,
- wykonywać projekt lokalnej sieci komputerowej,
- dobierać elementy komputerowej sieci strukturalnej, urządzenia i oprogramowanie sieciowe,
- montować okablowanie sieciowe,
- konfigurować rutery i urządzenia zabezpieczające typu zapora sieciowa (ang. firewall),
- monitorować pracę urządzeń lokalnych sieci komputerowych,
- zarządzać kontami użytkowników i grup użytkowników systemu operacyjnego lub komputera,
- lokalizować i usuwać przyczyny wadliwego działania systemów sieciowych,
- projektować strukturę witryny internetowej,
- tworzyć strony internetowe za pomocą hipertekstowych języków znaczników,
- wykonywać projekt graficzny witryny internetowej,
- tworzyć i administrować bazami danych,
- zarządzać bazą danych i jej bezpieczeństwem,
- stosować instrukcje, funkcje, procedury, obiekty, metody wybranych języków programowania,
- wykorzystywać języki programowania do tworzenia aplikacji internetowych realizujących zadania po stronie serwera,
- tworzyć gry komputerowe z wykorzystaniem różnych silników gier(np. Unity )
- uczestniczyć w zawodach gier komputerowych zarówno szkolnych, lokalnych a a także międzynarodowych.
opublikowano: 2020-10-01, © Zespół Szkół w Reszlu
dział: Kierunki_kształcenia
Ostatnie artykuły z tego działu:
Propozycja naboru na rok szkolny 2024/2025 w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu.Technik architektury krajobrazu- aranżacja wnętrz z elementami florystyki
- bukieciarstwo i dekoracje roślinneTechnik grafiki i poligrafii cyfrowejTechnik technologii drewna Branżowa Szkoła I Stopnia - klasa stolarskanastępne ...