Technik informatyk - programowanie i testowanie gier komputerowych (e-sport)

Oferta na rok szkolny 2024/2025

Czy gry komputerowe to Twoja pasja?

Czy interesuje Cię ich budowa i możliwość dokonywania w nich zmian?

Przyjdź do nas i zaprojektuj swoją własną grę. Połącz hobby z nauką. To szkoła dla ludzi cierpliwych, spostrzegawczych, ze zdolnością logicznego i abstrakcyjnego myślenia, z dobrą koncentracją uwagi.

Atuty klasy:

  • zdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających tworzenie gier komputerowych według własnego pomysłu
  • zdobycie doświadczenia i umiejętności testowania gier komputerowych
  • zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresie sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie programowania baz danych i aplikacji internetowych
  • zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie sieci komputerowych
  • uzyskanie dodatkowych certyfikatów: CISCO, ECDL

Perspektywy dalszego kształcenia:

  • umożliwia podjęcie nauki w szkole wyższej na kierunku tworzenie gier komputerowych
  • umożliwia kontynuację nauki na innych kierunkach związanych z branżą IT
  • ułatwia późniejsze, samodzielne kształcenie w zakresie programowania i testowania gier

Absolwenci szkoły mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:

  • programisty gier komputerowych,
  • testera gier komputerowych,
  • serwisanta sprzętu i oprogramowania komputerowego
  • programisty aplikacji internetowych,
  • administratora baz danych
  • administratora sieci komputerowych

Ukończenie klasy daje możliwość prowadzenia własnej działalności w w/w zakresie.

Zdobyta wiedza umożliwia:

  • montować, modernizować i rekonfigurować komputery osobiste,
  • instalować i aktualizować systemy operacyjne i aplikacje,
  • konfigurować i wykonywać konserwację urządzeń peryferyjnych komputera osobistego,
  • lokalizować oraz usuwać uszkodzenia sprzętowe podzespołów komputera osobistego oraz usterki systemu operacyjnego i aplikacji,
  • odzyskiwać z komputera osobistego dane użytkownika,
  • wykonywać projekt lokalnej sieci komputerowej,
  • dobierać elementy komputerowej sieci strukturalnej, urządzenia i oprogramowanie sieciowe,
  • montować okablowanie sieciowe,
  • konfigurować rutery i urządzenia zabezpieczające typu zapora sieciowa (ang. firewall),
  • monitorować pracę urządzeń lokalnych sieci komputerowych,
  • zarządzać kontami użytkowników i grup użytkowników systemu operacyjnego lub komputera,
  • lokalizować i usuwać przyczyny wadliwego działania systemów sieciowych,
  • projektować strukturę witryny internetowej,
  • tworzyć strony internetowe za pomocą hipertekstowych języków znaczników,
  • wykonywać projekt graficzny witryny internetowej,
  • tworzyć i administrować bazami danych,
  • zarządzać bazą danych i jej bezpieczeństwem,
  • stosować instrukcje, funkcje, procedury, obiekty, metody wybranych języków programowania,
  • wykorzystywać języki programowania do tworzenia aplikacji internetowych realizujących zadania po stronie serwera,
  • tworzyć gry komputerowe z wykorzystaniem różnych silników gier(np. Unity )
  • uczestniczyć w zawodach gier komputerowych zarówno szkolnych, lokalnych a a także międzynarodowych.
opublikowano: 2020-10-01, © Zespół Szkół w Reszlu
   dział: Kierunki_kształcenia
fot. Zespół Szkół w Reszlu
fot. Krzysztof Majcher
fot. Krzysztof Majcher
fot. Krzysztof Majcher
fot. Krzysztof Majcher
fot. Krzysztof Majcher

WSPIERAJĄ NAS

Festool
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
DFM Sp. z o.o. producent mebli tapicerowanych
Primavera Furniture
Wydział Nauk Technicznych UWM
Warmińsko-Mazurska Agencja Energetyczna
Ochotnicza Straz Pożarna w Reszlu