Internat przy Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu
Internat przy Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu
Zobacz prezentację
ul. Łukasińskiego 3
11-440 Reszel
Telefon: 887570040
Zasady bezpiecznego pobytu
Regulamin internatu
Internat znajduje się tuż przy budynku szkolnym, w pobliżu centrum miasta.
Oferujemy:
- pokoje czteroosobowe z dostępem do łazienek i sanitariatów
- posiłki w stołówce internatu
- dostęp do w pełni wyposażonych aneksów kuchennych na każdym piętrze
- dostęp do Internetu
- świetlicę z dostępem do telewizji kablowej
- pokój do nauki własnej REGULAMIN NAUKI WŁASNEJ
- rozwój zainteresowań poprzez uczestnictwo w kołach zainteresowań: koło gier bez prądu, koło szachowe, koło kulinarne, koło sportowe(dostęp do hali sportowej oraz boiska trawiastego)
Zapewniamy całodobową opiekę.
Za zakwaterowanie w internacie pobierana jest miesięczna opłata w wysokości 40,00 zł (od uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kętrzyński) oraz 120,00 zł (od uczniów pozostałych szkół).
Opłaty za wyżywienie w roku szkolnym 2022/2023:
1) dla zakwaterowanych w internacie uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Kętrzyński w wysokości:
- ŚNIADANIE – 5,13 zł
- OBIAD – 7,70 zł
- KOLACJA – 4,05 zł
2) dla pozostałych wychowanków internatu oraz uczniów szkoły niebędących wychowankami internatu w wysokości:
- ŚNIADANIE – 10,26 zł
- OBIAD – 15,39
- KOLACJA – 8,10 zł
Terminowe uiszczanie opłat za zakwaterowanie oraz wyżywienie jest warunkiem korzystania z zakwaterowania w internacie. W przypadku 2-miesięcznej zaległości w spłacie należności dyrektor ma prawo usunąć ucznia z internatu. Opłaty, o których mowa, wnosi się przelewem, na podstawie faktury do dnia 10. każdego miesiąca na rachunek bankowy szkoły.
Uczniowie otrzymują faktury za wyżywienie i zakwaterowanie zawierające wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu.
Dane do przelewu – opłaty za wyżywienie
Nazwa odbiorcy: Zespół Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu
ul. Łukasińskiego 3 11-440 Reszel
Nr konta: 93 1160 2202 0000 0000 6192 5773
Tytułem: posiłki za miesiąc np. wrzesień/ numer noty księgowej/ imię i nazwisko ucznia
Zakwaterowanie w internacie odbywa się od niedzieli od godziny 15:00 do piątku do godz. 16:00.
Rozkład dnia w internacieWszyscy wychowankowie powinni mieć ze sobą:
- - poszwy na pościel, poszewki i prześcieradła, kołdrę, koc i poduszkę
- - obuwie zmienne
- - ręczniki
- - klapki pod prysznic
- - środki higieniczne
- - kurtki
- - strój galowy na uroczystości szkolne
Młodzieżowa Rada Internatu
Młodzieżowa Rada Internatu działa w internacie od wielu lat. To tak zwany – samorząd internatu.
Co roku w październiku, gdy wychowankowie zdążą się już dobrze poznać, przeprowadzamy wybory do MRI. Każda grupa w internacie wystawia swoich kandydatów, którzy po wygraniu wyborów aktywnie działają na rzecz całej społeczności internatu.
Od członków MRI wymagane jest szczególne zaangażowanie, chęć niesienia pomocy i zdolności organizacyjne, by coraz efektywniej rok po roku urozmaicać życie w internacie. Wszyscy członkowie MRI to osoby godne zaufania, stanowiące wzór dla innych.
Celem Młodzieżowej Rady Internatu jest:
- Uczestnictwo wychowanków w rozwiązywaniu własnych problemów oraz partnerstwo w stosunkach wychowanków z wychowawcami w realizacji celów wychowawczych
- Rozwianie demokratycznych form współżycia, współdziałania i wzajemnego wspierania wychowanków.
- Przyjmowanie współodpowiedzialności za jednostkę i grupę.
- Kształtowanie umiejętności zespołowego działania, stworzenia warunków do aktywności społecznej, samokontroli, samooceny i samozdyscyplinowania
Zadania Młodzieżowej Rady Internatu
- Integruje środowisko wychowanków internatu.
- Występuje w obronie indywidualnych i zbiorowych interesów wychowanków.
- Inspiruje i wspomaga organizowanie imprez integracyjnych oraz innych prac na rzecz grupy i całej społeczności.
- Organizuje w miarę potrzeb różne formy pomocy koleżeńskiej
- Propaguje dobre wzorce zachowania
- Nadzoruje dyżury w dyżurce internatu
Skład Młodzieżowej Rady Internatu w roku szkolnym 2022/2023
- Przewodniczący: Karolina Cesarek
- Z-ca przewodniczącego: Maja Wiktorek
- Skarbnik: Paulina Makulec
- Członkowie: Jakub Samotyha, Kamil Ulatowski, Izabela Kulesza
- Opiekun - Magdalena Kuleszo
Dokumenty:
Podanie do internatuZasady bezpiecznego pobytu
WSPIERAJĄ NAS






